lørdag 3. januar 2009

Egenprodusert og fått

Ettersom det er jul enda, (det er det fram til 13 januar)
Så må jeg vise dere hekleveska jeg laga meg før jul.
jeg så engang et bilde på nettet, og da ble dette resultatet av ideen,
jeg hadde ikke noe mønster, så denne ble laga på prøve-seg-frammetoden,
flere av mine ting kommer til slik, prøve seg fram altså ;) :=)

I høst gikk jeg på "Nissekurs" og da laga jeg meg dette paret.
Jeg blir nok å lage flere da skal de få mer bunadspregede klær,
Og så har jeg flere gamle slitte strikkaplagg etter min mor
og de skal nok få et nytt liv til nisseklær.

Denne strømpenissen har jeg ikke laga selv, den fikk jeg av mitt kjære søskenbarn,
hun lager så nydelige nisser jeg ble rent forelska jeg når jeg besøkte henne i høst
og fikk se all de hun hadde laga for salg,
og vet jeg var så heldi at jeg fikk en, heldige meg.

Mer om mine nisser finner du på min Nisseblogg!
http://nissasjul.blogspot.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar