onsdag 13. april 2011

Hakking

Jeg var på strikkekafe forrige uke og der lærte jeg å rundhakke
og flathakking med to farger og det var kjempemorro :))))

Her er prøven på runfhakkinga, jeg hakka med to farger
slik at jeg nå i etterkant ser hvordan jeg gjorde det
















Og her flathakking på tokrok
den blir fin til grytekluter :)))
det morsomme med
denne teknikken
er at virkningen ble så ulik
på de to siden.

Og så blir de så tykke
og gode helt perfekt
til grytekluter.


Jeg har allerede hakka to luer, men de forsvann ut av huset før jeg vant å ta bile så det får komme senere ;)))

1 kommentar:

  1. Rundhakke og flathakke........æ førr min del hakke peiling....ha ha ha.
    Det ser spennende ut, men skjønner ikke helt hvordan.
    God påske til deg! stor klem nordfra.

    SvarSlett