mandag 23. mars 2009

Tova duk

For et par år siden gikk jeg på tovekurs til ei dame som er tekstilkunstner,
der skulle vi lage/tove en ting i løpet av en helg.
Jeg valgte å lage meg løper til langbordet vårt den er litt over to meter.
Når jeg starta og legge opp ulla var den ca 3,7 meter lang.
Det var litt av en jobb å tove den hadde det travelt å vinne det på ei helg faktisk,
men jeg ble veldig fornøyd ned den.
Jeg har lyst å lage en gardinkappe til dobbeltvinduet ved spisebordet,
jeg får se om jeg starter med prosjektet.
En av tingene som hindrer meg å starte
er at jeg ikke har et stort bord å starte på ;oD

under her kommer et par av detaljene på duken


5 kommentarer:

  1. Forstår godt at du ble fornøyd, den er kjempelekker!

    SvarSlett
  2. Oj, det høres ut som et stort prosjekt.
    Selv har jeg bare tova tøfler, og det er jo litt mindre plasskrevende. Men gøy var det.
    Kanskje du kunne bruke gulvet å tove på, men det blir vel kanskje litt slitsom arbeidsstilling.

    Kjempefint resultat!

    SvarSlett
  3. Så flott den er! Innom og ønsker deg god påske!!!

    Klemklem

    SvarSlett
  4. Kjempefin duk! God påske:)

    SvarSlett
  5. Lekker duk!!! Har ikke tovet noe så stort! Men syns at toving er morsomt.
    Ha en fin påske.

    SvarSlett