fredag 27. februar 2009

Fredagsbilder og strikk

I kveld er månen bare en lite sigd
og så stod den nesten rett under venus.
Her har jeg ikke vært helt stø på hånden
da jeg tok bolde av månen, men stilig bilde ble det

Når jeg sto på terassen og tok bilder
måtte jeg ta et bilde mot Værnes også.



Idag har jeg strikket et par halser også
den ene av dem er til min svigerdatter hun fikk se halsene jeg laga forrige helg,
og da ville hun gjerne ha en men den måtte være sort og nå har jeg laga to,
en med garnet Topp 't tå og det andre i dobbelt garn Gullgarn og Orkide,
så får jeg se hvilket hun foretrekker.

Og jeg har jo mange knapper å velge i ;D

2 kommentarer:

  1. Mange forskjellige handarbeidsting her men akkurat nå er det bildet av månen og Venus jeg har lagt godt merke til. Ha ei fin helg.

    SvarSlett
  2. Ja! Jeg la merke til månen jeg også, den lå så tilbakelent der oppe på himmelen:-)

    SvarSlett