fredag 27. februar 2009

UFO

Ikke noen hentyninger til forrige innlegg,
og at jeg har tatt bilder opp på himmelen
men et UFO-prosjekt er ferdig ;)

Jeg har tatt meg til å rydde i garnet mitt i vinterferien,
og da fant jeg denn UFerdige duken eller Objektet.
Det har ligget veldig lenge og oppskrifta var ikke sammen med garnet,
jeg måtte dikte siste delen av duken.
Litt opprekkning og helking på ny ble det for at det skulle bli noenlunde pent,
men nå er jeg iallefall ferdig ;D
Et bilde til fra kveldens himmel:
Et fly i farta! ;) :D

7 kommentarer:

  1. Så koselig kommentar du la igjen i bloggen min:) Ja de er herlige i den alderen. De sier og gjør så urolig mye gøy:D God helg til deg og dine:)

    SvarSlett
  2. Så flott den UFO-duken din ble!
    Ønsker deg en flott helg videre!

    SvarSlett
  3. Duken ble fin den. Liker himmelbildene dine også, selv om de er uten UFO-er. ;o)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  4. Takk for hilsen på bloggen min :) Så fin duk du har hekla, og mye fint du strikker også! Ha en fortsatt fin søndag!

    SvarSlett
  5. Hekler du også ja!!! Godt å få den ferdig, selv liker ejg ikke uferdige prosjekter ;) Må få de unna...

    Da starter snart en ny uke i snøtunge trøndelg...Ja,ja en må vel finne seg i det og være glad en er frisk og rask;)

    ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  6. Det ble en flott duk da.
    Ønsker deg en flott uke.

    SvarSlett
  7. Duken ble kjempeflott :)
    Er den stor?

    Takker forresten for kommentar i bloggen min, alltid kjekt når folk legger igjen et lite hint om at de har vært innom :)

    SvarSlett